Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av whitetrashmorsan - 1 oktober 2012 23:11


Dagens klantigaste:

Gör en smaskig kladdkaka..

tar ut den från ugnen och Ställer den på plattan för att den ska svallna...

10 min senare:

rusar ut i köket skitsugen på kladdkakan...

nu måste den ju ha svalnat?

märker att jag glömt stänga av en platta..

den plattan jag ställt kladdkakan på.

hela kladdkakan är genombränd i botten.


Klantiga jag...

( men tur i oturen..annars kanske jag missat att plattan var på)


Av whitetrashmorsan - 1 oktober 2012 20:27


Barnen nattade, så nu blir det lite egentid. Lillen var gnällig när jag la honom så vi får väl se om det är hans tur att bli sjuk nu istället :(

Iallafall har jag hunnit att tvätta o städa idag när jag vart hemma. Nu har jag kladdkaka i ugnen som älsklingen ska få när han kommer hem från jobbet inatt:)

Tråkigt bara att man inte kan se nått vettigt på tv när man iallafall är ensam. varken 3:an, 5:an eller 6:an finns.Jag som tänkte se "färjan". får väl bli nån film då...har en skräckis jag tänkte se. men vet inte om jag kan somna då.. hehhe... eller jo, det kan jag nog. är ju redan trött. En viss liten herre har ju leggat o sparkat i vår säng inatt. 2 ggr vaknade jag av att han på nått underligt sätt sparkade mig på näsan.. ajaj..


Nu blir det iallafall att jaga efter blomflug-helveten en stund. Får panik.är det nått som är äckligt så är det dom. BLÄ!

nån som har bra knep på hur man får bort dem?

Av whitetrashmorsan - 1 oktober 2012 17:52

     

Av whitetrashmorsan - 1 oktober 2012 11:40


Morgonen började med att lillan la en spya på vardagsrumsgolvet:( Så det blev en hemmadag idag. Trode inte ens det gick magsjuka här nu, men tydligen hade det börjat lite smått sa de på dagis. Så idag blev det en vab-dag.

Lillan ligger utslagen i sängen och väntar på att hon ska få se film.har fått i henne lite coca-cola iallafall. Ber till högre makter att vi andra i familjen ska slippa det iallafall.


Har hunnit ringa runt viktiga samtal idag iallafall . Nått bra iallafall ( om man får säga så..)

Fk skulle betala ut några kronor för en gammal vad-dag på onsdag redan, fast det inte fått en månad än.

Sen ringde jag  o sköt upp ett par räkningar med. en så länge har det inte vart några problem med de jag ringt till, men det ä ju så jäkla pinsamt.


Bästa var när jag ringde telenor om en påminnese från början av förra månaden, som jag missat o hittade först nu!

han på telenor sa att han kunde stryka räkningen o att jag kunde strunta i att betala den. Så jäkla schysst snubbe! var ju bara på en hundring med iallafall lixom. skiten kunde ju gått te inkasso.   

jag har haft såna jäkla problem med telenor förut, men det finns tydligen bra folk där med:)


Nu blir det snart älsklingens köttfärssås. så jäkla god :) 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards