Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av whitetrashmorsan - 5 oktober 2012 21:55


Då är snart den här dagen slut. Barnen matade o nattade. Och stoppet i toan fixat.

Efter 3 timmar kom de äntligen o fixade det. Tror inte vi klarat oss utan toa längre. ( inte jag iallafall..hade mamma vart hemma hade jag gått upp o "våldskitit" på hennes toalett)

Haha..jag tror jag sett för mycke filmer om när de tagit bort stopp i toaletter. jag såg på min näthinna innan securitas kommit, hur det kom en snubbe med handskar o en sån där jäkla sugpropp på pinne ( vad heter det) o grejjade med holken, och hur snuskkorvar o grejjor flög upp ur toan..hahah.. riktigt så dramatiskt var det inte..hahha.

I övrigt har den här dagen varit bra ( om man inte räknar med en person som gör mig så jäkla besviken   )


Har fått höra många snälla saker av arbetskamraterna, på båda ställena jag vart på idag,som värmde ordentligt     

Hat bra där ute...



Av whitetrashmorsan - 5 oktober 2012 18:03


Fredageftermiddagen börjar ju med att jag kommer hem och märker att vi har stopp i toletten. Totalt stopp! Härligt! Så jäkla pinsamt alltså! haha..snacka om att det tog emot att ringa securitas om det lixom.

Vet ju inte varför det är stopp. Risken finns ju att lilleman stoppat ner nån leksak eller nått i muggen. Hellre det än att det sitter nån jäkla skitkorv på tvären securitas får fiska upp  Gud så pinnsamt!

...I så fall skyller jag på att det är barnen som bajsat....eller kanske "P"...



Av whitetrashmorsan - 5 oktober 2012 12:35

Slänger upp benen i soffan en stund eftersom jag inte räknat med rast idag. Men det är ju inte fy skam. Bara 2 timmar kvar sen, sen tar vi helg. Hade gärna gått på bio nu i helgen eftersom det är den helgen de små är hos far sin i vanliga fall, Men han har inte hört av sig så jag tar för givet de ska va hos mig den här helgen med:)
Så då får det bli fredagamys te kvällen:)

Av whitetrashmorsan - 5 oktober 2012 08:56


Eftersom jag inte kunde ta bilen idag så blev det att följa de stora barnen  till fots ( och barnvagn)till skolan. Eftersom lillen inte skulle vara på dagis förrän halv 9 ,och det kändes onödigt att gå hem för ca en timme så blev det en tur till skogen i det fina ( men kalla vädret) Lillen håller nog på att vi en riktig lite skogsmulle ;) älskar att springa runt i skogen;)


       

Så här vackert var det :D


 

Lillen tyckte det var väldigt spännande...


  När vi upptäckte ett träd vid ån,som en kråkfamilj hade flyttat in i     

Av whitetrashmorsan - 5 oktober 2012 00:50

Gah! Kan inte sova! Vänder o vrider:( ont i magen... Bara det inte är min tur att få magsjukan! Lär ju märkas... Tror tusan jag håller på att bli hypokondriker. Mitt ont i magen kan ju annars bero på att jag käkade för sent likväll... Smidigt lixom. Shit, om 6 timmar ska jag upp o väcka barnen. Får försöka krypa ner igen o se om jag kan somna om. "P"s små snarkningar är ju ganska sövande ;)

God natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards