Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av whitetrashmorsan - 4 oktober 2012 22:43

Är det nån av er där ute som använder den här tjänsten? funderar på att prova. men funderar på om det är svårt, eller nått annat knöligt med det hela. vill jättegärna att ni som provat eller håller på berättar era åsikter  

Av whitetrashmorsan - 4 oktober 2012 20:02

Gissa om nån blir glad imorgon? Till fredagsmyset:)

Av whitetrashmorsan - 4 oktober 2012 18:45


Det här har vart den mest röriga o galna dagen på länge  Är helt slut nu.

Sen igår kväll har jag oroat mig för idag. hela f.m har jag vart på olika ärenden o jagat olika papper. Självklart glömde jag först körkortet, så fick inte papprena jag behövde.Åkte hem o hämtade plånboken. åkte tillbaka ( utan att kolla vad som fanns i plånboken...eller inte) kom te kassan, öppnar plånboken....och lilleman har tagit ut alla kort,inklusive körkoret! Hem igen...leta körkort...tillbaka igen ( lite smått harmonisk o inte alls asirreterad)

Iallafall, gick mötet bra. Fick pengar....kändes som väldigt bra med pengar. så nu har vi vart o handlat som galningar. trode aldrig vi skulle bli klara.


men nu är det inte mycke krut kvar i gumman.....zzzzzzzzzzzzzzzz

Av whitetrashmorsan - 4 oktober 2012 08:32


God morgon!

Känns som det kommer va full rulle hela förmiddagen idag =(

Ska hämta en massa papper o grejjor innan mötet. har redan hunnit hämta ett nu på morgonen. bara 300 kvar.

Iallafall kan jag inte göra mer just nu.

Barnen är lämnade i skolan o lillen nermyst i soffan med täcke och kudde...och negerboll i näven. ( ja, jag vet att det är fel med sötsaker på morgonen. men han har ätit frukost och när vi var i affären nu på morgonen så kunde jag inte säga nej när han frågade så snällt...utan att vråla)

Tvättmaskin har jag hunnit få på med. ( och tappa ner hela tvättkorgen för trappen med.askul att ligga och plocka kläder..not) Synd bara att vi bara har en maskin i tvättstugan som är från 1908 och tvättar i hur många timmar som helst innan det blir rent.


Var det bara jag som tyckte Greys avsnitt igår var asdåligt? på tal om annat?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards