Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av whitetrashmorsan - 9 oktober 2012 11:51

Vilka skillnader det blivit i samhället. Kom bara att tänka på det. En del har så mycke pengar så de i stort sätt kan göra vad son helst. Ge sina barn allt... Beställa utlandsresor hur som helst... Hitta på nått med sina barn varje helg:)
Sen finns det då en del andra. Som Får vända på varje krona för att ha mat på bordet.nästan ringa til nått bolag varje månad o säga att man inte kan betala just deras räkning.inte kan betala den där pengen på förbannade 30:- till sitt barns skolavslutningarna, när barnens fröknar ska ha sin blomma... Inte kan skicka med 20:- te glass te barnens klassresa... Som varje månad sitter o väntar på att det ska bli lön/ ersättning för då jävlar ska man åka te busfabriken med sina ungar som alla fina föräldrar gör, bara för att märka när den dagen kommer att man iallafall inte har råd :( ska det vara så här?
Sjukt samhälle vi lever i. Barnen blir lidande! Våra vackra fina barn som inte kan förstå varför inte de kan få ha barnkalas på mcD som alla andra... Eller en ny one-pice som är så inne...

Av whitetrashmorsan - 9 oktober 2012 08:14


jaha, då var det mer magsjuka i familjen. Nu är det inte bara karln utan lilleman som ligger i skiten med.

På nått underligt sätt kände jag på mig det för jag sa te "P" igår kväll att jag kände på mig att nån av barnen skulle bli sjuk.

Nästan exakt vid midnatt vaknade lillen o la en kräckbulle i sängen.

Sen spydde han ner totalt hela badrummet, det värsta jag vart med om. Väggarna o golvet, duschdraperiet...ja ta mig fan allt.

och jag stod o gled i skiten samtidigt som jag försökte duscha lillen. Stackars lilla hjärtat :(


Nu sitter han här febrig o småhängig. Lille plutten  


Iallafall, har jag beställt Jonas gardells bok del 1 nu. Torka aldrig tårar utan handskar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards