Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av whitetrashmorsan - 2 oktober 2012 23:35

Inte nog med att hon hade magsjuka igår. Idag har hon fått en allergisk reaktion o vart på vc för hon skalade en morot. Förut har hon fått reaktion på morötter när hon ätit dem. Men nu är hon tydligen mer allergisk:(
Och vad gör hon ikväll? Flyger över cykelstyret o skrubbar upp armarna. Stackars liten...

Av whitetrashmorsan - 2 oktober 2012 14:11


jag är så trött! knappt att jag orkar hålla lysmaskarna uppe. känns som hela dagen går i slowmotion.

fattar inte hur snabbt mina trollungar kan stöka till? städade igår kväll, och nu på morgonen var det lika dant igen...gah! får man bli trött på att städa som mamma? Nope..ett evighetsjobb. Lilltösen är ju expert på att stöka till! stora grabben håller ju lite mer ordning iallafall. (fast inte till så mycke hjälp när hans vildar till småsyskon är där inne o stökar imellanåt.)


¨Nu ska jag iallafall slänga på en köttgryta på spisen som ska få puttra ett par timmar :) blir gött till kvällsmat:)

Undertiden ska jag försöka orda lite i hallen för det ser för jäkligt ut. jackor o mössor överallt! På nått sätt lyckades lillan dra ner hatt o jackhyllan från väggen. hur tusan det nu kunde gå till med tanke på att den var uppborrad på väggen?


höres...




Av whitetrashmorsan - 2 oktober 2012 11:02

Min lille son älskar spagetthi:D ( men borsskick.. Det är en annan sak:/)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards